Алгебра 8 сынып. ҚМЖ
Сабақтың атауы |
Квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеу | |||||||||||||||||
Жалпы мақсаты |
Оқушыларды квадрат үшмүше және оның түбірлері ұғымдарымен таныстыру, оқушылардың квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктей алу дағдыларын қалыптастыру | |||||||||||||||||
Міндеттер
|
| |||||||||||||||||
Мұғалім үшін оқу нәтижелері |
| |||||||||||||||||
Сабақтың түрі, әдіс тәсілдері |
Жұпта жұмыс істеу, диалогтік оқыту, сыни тұрғыдан ойлау, өзін-өзі бағалау, сұрақ-жауап, талдау, қорыту, деңгейлеп саралап оқыту | |||||||||||||||||
Сабақтың көрнекілігі |
видеопроектор, тақырыпқа сай слайдтар, фотоаппарат, үлестірме парақтар, топтық тапсырмалар жазылған плакаттар, бағалау парағы, көңіл-күй дидары | |||||||||||||||||
Күтілетін нәтиже |
Оқушыларды алғырлыққа, тез ойлай білуге дағдыландыра отырып, олардың талдау, салыстыра білу, танымдық, өз бетімен еңбектену, ауызша және жазбаша есептеу қабілеттерін дамыту | |||||||||||||||||
Ұйымдастыру кезеңі |
1.Үй тапсырмасын тексеру. (жұппен) 2 мин 2. Сабақты түсіндіру. 10 мин 3. Дұрыс тапсаң шар әуеге қалықтайды тапсырмасы. 2 мин 4. Оқулықпен жұмыс №229 8 мин 5. Сергіту сәті 2 мин 6. Оқулықпен жұмыс №231 8 мин 7. Бос ұяшықтарды толтыр 8 мин 8. Сәйкесін тап 2 мин 3 мин (Тақырып анықтамасын дәптерге жазу, бағалау, үй жұмысын беру) Бағалау критерийі:
Бағалау парағы
| |||||||||||||||||
Сабақтың барысы
| ||||||||||||||||||
2. Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті 33 мин | |||||||||||||||||
Сабақты түсіндіру. Бұл кезеңде оқушыларға үлестірмелі дайын материалдар беру. Оқушылардың ынтымақтастық атмосферасын жақсарту мақсатында тренинг АКТ-ның көмегімен өткізу |
| |||||||||||||||||
Дұрыс тапсаң шар әуеге қалықтайды тапсырмасы. 2 мин
|
| |||||||||||||||||
Оқулықпен жұмыс №229 8 мин |
№229 | |||||||||||||||||
Сергіту сәті 2 мин |
Екраннан қайталау | |||||||||||||||||
Оқулықпен жұмыс №231 8 мин |
№231
| |||||||||||||||||
Бос ұяшықтарды толтыр 8 мин
|
| |||||||||||||||||
Сәйкесін тап 2 мин
|
| |||||||||||||||||
Бекіту 5 мин | ||||||||||||||||||
3. Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті | |||||||||||||||||
Сәйкестендіру тест жұмысы АКТ-ны қолдану арқылы |
Оқушылар сәйкестендіру тесті бойынша дәптерлеріне жауап береді, бірін-бірі тексереді | |||||||||||||||||
Бағалау 3 мин | ||||||||||||||||||
4. Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті | |||||||||||||||||
Білім беру үшін бағалау және оқуды бағалау мақсатында Критериалды бағалауға бейімдеу Қорытынды бағаны шығару |
Бірін-бірі келесі критерийлер бойынша бағалайды: 1. Білімділігі 2. Ойлау жылдамдығы 3. Математикалық тілі 4. Топпен жұмыс жасауы 5. Жекелей жұмыс жасауы | |||||||||||||||||
Үйге тапсырма 1 мин | ||||||||||||||||||
5. Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті | |||||||||||||||||
Windows-тың шыққан жылдарын жазу.
|
Оқушылар күнделіктерін ашып бағалау парағындағы бағаларын қояды, үйге тапсырманы жазып алады. | |||||||||||||||||
Рефлексия 1 мин | ||||||||||||||||||
6. Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті | |||||||||||||||||
Оқушыларға парақшалар арқылы сабаққа кері байланыс жасату 1. Мен білдім.... 2. Мен үйрендім.... 3. Маған ұнады.... 4. Қиындық туғызады..... 5.Менің көңіл күйім |
Оқушылар өз ойларын жазып, көңіл-күй дидарына іледі. | |||||||||||||||||