«Ақмола облысы білім басқармасының Астрахан ауданы бойынша білім бөлімі Астрахан ауылының № 1 жалпы орта білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Общеобразовательная  школа №1 села  Астраханка отдела  образования  по Астраханскому району управления образования  Акмолинской области"

    

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеу

14.02.2017

Алгебра  8  сынып. ҚМЖ

Сабақтың атауы

Квадрат

үшмүшені көбейткіштерге жіктеу

Жалпы мақсаты

Оқушыларды квадрат

үшмүше және оның түбірлері         ұғымдарымен

таныстыру, оқушылардың квадрат үшмүшені  

көбейткіштерге жіктей алу дағдыларын қалыптастыру

Міндеттер

 

  • Оқушылардың алған білімдерін жүйелеу
  • Тақырып бойынша ой-қорытындылар жасау
  • Күнделікті өмірде қолдана білу, мәндерін
  • ажырата білу

Мұғалім үшін оқу нәтижелері

  • Оқуға бағыт-бағдар беру;
  • Жұпта жұмыс істеу  арқылы аталған тақырыпты меңгеріп
  • шығу;
  • Оқушылардың өзін және достарын бағалау
  • мүмкіндіктерін жасау;

Сабақтың түрі, әдіс тәсілдері

Жұпта жұмыс істеу, диалогтік оқыту, сыни

тұрғыдан ойлау, өзін-өзі бағалау, сұрақ-жауап, талдау, қорыту,

деңгейлеп саралап оқыту

Сабақтың көрнекілігі

видеопроектор, тақырыпқа сай слайдтар, фотоаппарат,

үлестірме парақтар, топтық тапсырмалар жазылған плакаттар, бағалау парағы,

көңіл-күй дидары

Күтілетін нәтиже

Оқушыларды алғырлыққа, тез ойлай білуге дағдыландыра отырып, олардың

талдау, салыстыра білу, танымдық, өз бетімен еңбектену, ауызша және жазбаша

есептеу қабілеттерін дамыту

Ұйымдастыру

кезеңі

1.Үй

тапсырмасын тексеру. (жұппен)                                              2 мин

2. Сабақты

түсіндіру.                                 

                                       10 мин

3. Дұрыс тапсаң шар

әуеге қалықтайды тапсырмасы.                    2 мин

4. Оқулықпен жұмыс №229                                                               8 мин

5. Сергіту

сәті                                                                                      2 мин

6. Оқулықпен жұмыс №231                                                          

    8 мин

7. Бос ұяшықтарды толтыр                                                                8

мин

8. Сәйкесін тап

                                                                                   2

мин

3 мин (Тақырып

анықтамасын дәптерге жазу, бағалау, үй жұмысын беру)

Бағалау  критерийі:

  1.  Білімділігі
  2.  Ойлау жылдамдығы
  3.  Математика
  4. тілі
  5.  Жұппен жұмыс жасауы
  6.  Жекелей жұмыс жасауы

Бағалау

парағы

Оқушы аты

Үй тапсырма

№229

№231

а(х-х1) (х-х2)

 

№233

Сәйкесін тап

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың барысы 

2. Мұғалімнің іс-әрекеті

      

Оқушының іс-әрекеті                 

33  мин

Сабақты

түсіндіру.

Бұл кезеңде оқушыларға үлестірмелі дайын материалдар

беру.

Оқушылардың

ынтымақтастық атмосферасын жақсарту мақсатында тренинг АКТ-ның көмегімен

өткізу

Дұрыс тапсаң шар әуеге қалықтайды тапсырмасы.                    2 мин

 

Оқулықпен жұмыс №229           

                                                   8 мин

№229

Сергіту сәті                   2 мин

Екраннан қайталау

Оқулықпен жұмыс №231                                                          

    8 мин

№231                                                          

    

Бос ұяшықтарды толтыр                                                                8

мин                                                           

Сәйкесін тап                                                                                    2 мин

 

                           Бекіту                                                                            

5 мин               

3. Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Сәйкестендіру

тест жұмысы АКТ-ны  қолдану арқылы

 

Оқушылар сәйкестендіру тесті бойынша дәптерлеріне жауап

береді, бірін-бірі тексереді

                                                        

Бағалау                                   3 мин

4. Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Білім беру үшін бағалау және оқуды бағалау

мақсатында

Критериалды бағалауға бейімдеу

Қорытынды бағаны шығару

Бірін-бірі келесі критерийлер бойынша бағалайды:

1.     

Білімділігі

2.     

Ойлау жылдамдығы

3.     

Математикалық тілі

4.     

Топпен жұмыс жасауы

5.     

Жекелей жұмыс жасауы

                                                       Үйге тапсырма                        

1 мин

5. Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Windows-тың шыққан жылдарын жазу.

 

Оқушылар күнделіктерін ашып бағалау парағындағы

бағаларын қояды, үйге тапсырманы жазып алады.

Рефлексия                        1 мин

6. Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Оқушыларға парақшалар арқылы сабаққа кері

байланыс жасату

1. Мен білдім....

2. Мен үйрендім....

3. Маған ұнады....

4. Қиындық туғызады.....

5.Менің көңіл 

күйім

Оқушылар өз ойларын жазып, көңіл-күй дидарына

іледі. 

Просмотров: 797

Қосымшалар:



Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст