14.02.2017
        
Алгебра 8 сынып. ҚМЖ
| 
 Сабақтың атауы  | 
 Квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеу  | |||||||||||||||||
| 
 Жалпы мақсаты  | 
 Оқушыларды квадрат үшмүше және оның түбірлері ұғымдарымен таныстыру, оқушылардың квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктей алу дағдыларын қалыптастыру  | |||||||||||||||||
| 
 Міндеттер 
  | 
  | |||||||||||||||||
| 
 Мұғалім үшін оқу нәтижелері  | 
  | |||||||||||||||||
| 
 Сабақтың түрі, әдіс тәсілдері  | 
 Жұпта жұмыс істеу, диалогтік оқыту, сыни тұрғыдан ойлау, өзін-өзі бағалау, сұрақ-жауап, талдау, қорыту, деңгейлеп саралап оқыту  | |||||||||||||||||
| 
 Сабақтың көрнекілігі  | 
 видеопроектор, тақырыпқа сай слайдтар, фотоаппарат, үлестірме парақтар, топтық тапсырмалар жазылған плакаттар, бағалау парағы, көңіл-күй дидары  | |||||||||||||||||
| 
 Күтілетін нәтиже  | 
 Оқушыларды алғырлыққа, тез ойлай білуге дағдыландыра отырып, олардың талдау, салыстыра білу, танымдық, өз бетімен еңбектену, ауызша және жазбаша есептеу қабілеттерін дамыту  | |||||||||||||||||
| 
 Ұйымдастыру кезеңі  | 
 1.Үй тапсырмасын тексеру. (жұппен) 2 мин 2. Сабақты түсіндіру. 10 мин 3. Дұрыс тапсаң шар әуеге қалықтайды тапсырмасы. 2 мин 4. Оқулықпен жұмыс №229 8 мин 5. Сергіту сәті 2 мин 6. Оқулықпен жұмыс №231 8 мин 7. Бос ұяшықтарды толтыр 8 мин 8. Сәйкесін тап 2 мин 3 мин (Тақырып анықтамасын дәптерге жазу, бағалау, үй жұмысын беру) Бағалау критерийі: 
 Бағалау парағы 
 
  | |||||||||||||||||
| 
 Сабақтың барысы 
  | ||||||||||||||||||
| 
 2. Мұғалімнің іс-әрекеті  | 
 
 Оқушының іс-әрекеті 33 мин  | |||||||||||||||||
| 
 Сабақты түсіндіру. Бұл кезеңде оқушыларға үлестірмелі дайын материалдар беру. Оқушылардың ынтымақтастық атмосферасын жақсарту мақсатында тренинг АКТ-ның көмегімен өткізу  | 
 
 
  | |||||||||||||||||
| 
 Дұрыс тапсаң шар әуеге қалықтайды тапсырмасы. 2 мин 
  | 
 
  | |||||||||||||||||
| 
 Оқулықпен жұмыс №229 8 мин  | 
 №229  | |||||||||||||||||
| 
 Сергіту сәті 2 мин  | 
 Екраннан қайталау  | |||||||||||||||||
| 
 Оқулықпен жұмыс №231 8 мин  | 
 №231 
  | |||||||||||||||||
| 
 Бос ұяшықтарды толтыр 8 мин 
  | 
 
  | |||||||||||||||||
| 
 Сәйкесін тап 2 мин 
  | 
 
  | |||||||||||||||||
| 
 Бекіту 5 мин  | ||||||||||||||||||
| 
 3. Мұғалімнің іс-әрекеті  | 
 Оқушының іс-әрекеті  | |||||||||||||||||
| 
 Сәйкестендіру тест жұмысы АКТ-ны қолдану арқылы  | 
 
 Оқушылар сәйкестендіру тесті бойынша дәптерлеріне жауап береді, бірін-бірі тексереді  | |||||||||||||||||
| 
 
 Бағалау 3 мин  | ||||||||||||||||||
| 
 4. Мұғалімнің іс-әрекеті  | 
 Оқушының іс-әрекеті  | |||||||||||||||||
| 
 Білім беру үшін бағалау және оқуды бағалау мақсатында Критериалды бағалауға бейімдеу Қорытынды бағаны шығару  | 
 Бірін-бірі келесі критерийлер бойынша бағалайды: 1. Білімділігі 2. Ойлау жылдамдығы 3. Математикалық тілі 4. Топпен жұмыс жасауы 5. Жекелей жұмыс жасауы  | |||||||||||||||||
| 
 Үйге тапсырма 1 мин  | ||||||||||||||||||
| 
 5. Мұғалімнің іс-әрекеті  | 
 Оқушының іс-әрекеті  | |||||||||||||||||
| 
 Windows-тың шыққан жылдарын жазу. 
  | 
 Оқушылар күнделіктерін ашып бағалау парағындағы бағаларын қояды, үйге тапсырманы жазып алады.  | |||||||||||||||||
| 
 Рефлексия 1 мин  | ||||||||||||||||||
| 
 6. Мұғалімнің іс-әрекеті  | 
 Оқушының іс-әрекеті  | |||||||||||||||||
| 
 Оқушыларға парақшалар арқылы сабаққа кері байланыс жасату 1. Мен білдім.... 2. Мен үйрендім.... 3. Маған ұнады.... 4. Қиындық туғызады..... 5.Менің көңіл күйім  | 
 Оқушылар өз ойларын жазып, көңіл-күй дидарына іледі.  | |||||||||||||||||